
O meni
Moje ime je Aleš Horvatek, imam 41 godinu, rođen sam u Varaždinu, a zadnjih 15 godina živim i radim u Zagrebu. Slobodno vrijeme provodim u krugu obitelji, veliki sam ljubitelj prirode i strastveni biciklist.
Radno iskustvo
VTV Televizija Varaždin
Lipanj 2001. - Ožujak 2005.
Junior dizajner, Dizajner
Ictinus Grupa Zagreb
Listopad 2006. - Veljača 2013.
Dizajner, Art direktor
Foreo Adria Zagreb
Ožujak 2017. - Srpanj 2017.
Senior dizajner
TP&R Studio Karlovac
Ožujak 2005. - Prosinac 2005.
DTP, dizajner
Luminus Studio Zagreb
Ožujak 2013. - Listopad 2013.
Art direktor
Keindl Sport Zagreb
Kolovoz 2017. - Srpanj 2018.
Voditelj marketinga
Engine Studio Varaždin
Siječanj 2006. - Rujan 2006.
Vlasnik
Real Grupa Zagreb
Studeni 2013. - Veljača 2017.
Senior dizajner
Mr. Bowtie Creative Studio
Od rujna 2018. godine
Vlasnik
Moja karijera je počela 2001. godine na VTV televiziji u Varaždinu i to na poziciji Junior dizajnera. Dalje me put vodio preko Karlovca do prve neuspjele poduzetničke avanture u Varždinu. Pokrenuo sam studio za dizajn i multimediju (2006. nije bilo Youtubea, Facebooka ni interneta kakvog danas poznajemo) ali zbog loše naplate odrađenog posla i velikih dugova moramo sam naći stalno zaposlenje.
Put me odveo u Zagreb, u agenciju Ictinus grupa gdje sam doživio i prve poslovne uspjehe na kampanjama za Lidl Hrvatska koji nam je bio najveći klijent. Uz Lidl radio sam na kampanjama i kreativnim rješenjima za Emmezetu, Stanleybet, Weltplast, Technomarket, Chipoteku itd. Osim dizajniranja oduvijek me fascinirala fotografija pa sam nakon edukacije postao in-house fotograf zadužen za terensku i studijsku fotografiju.
Nakon više od 6 godina došlo je do zasićenja pa sam prešao u Luminus, i nedugo nakon toga u Real Grupu, danas jednu od najvećih regionalnih full-service reklamnih agencija. Tu sam se ponovno susreo s Lidlom ali ovaj puta na međunarodnoj razini jer sam radio projekte za Lidl Portugal i jedan od meni najdražih projekata u karijeri - lansiranje Lidla u Litvi gdje smo na pitchu pobjedili lokalne agencije, a samo lansiranje je bilo najuspješnije u povijesti Lidla. Pod vodstvom kreativnih direktora Bine Uršića i Mare Pitarevića u Realu sam osim na Lidlu radio na puno zanimljivih kampanja za Hrvatsku Lutriju, Kraš, HBO, Ergo osiguranje itd.
Usporedno s radom u Real Grupi radio sam i na projektu Akademija Magazin gdje sam bio art direktor unutar multi-disciplinarnog tima koji je stvarao premium sadržaj za sektor hrane i vina. Osmislio sam kompletan dizajn i izgled magazina, radio prijelom svih stranica, pripremu za tisak i kontrolirao kvalitetu završnog proizvoda. Ta je avantura nažalost potrajala manje od 3 godine jer smo zbog nedostatka financijskih sredstava morali ugasiti magazin.
U Realu mi je opet postalo dosadno pa sam prešao u Foreo Adria gjde sam bio glavni dizajner u trade marketing odjelu. Nakon par mjeseci sam shvatio da kozmetika ipak nije za mene pa sam napravio zaokret za 180 stupnjeva i zaposlio se u Keindl Sportu na poziciji voditelja marketinga. Tamo sam brinuo o više od 60 brendova u portfoliu društva, operativno odradio redizajn i lansiranje novog, modernijeg webshopa u suradnji s Markerom iz Varaždina, brinuo o društvenim mrežama, odnosima s partnerima te pokušavao izvući maksimum iz odobrenog budžeta.
Na ljeto 2018. godine odlučio sam opet pokrenuti vlastiti posao pa sam otvorio svoj kreativni studio. Zašto Mr. Bowtie? Moja bolja polovica se bavi izradom leptir mašni i modnih dodataka od drveta - Maya loves Mr. Bowtie (www.mayaloves.hr) tako da se ime Mr. Bowtie nametnulo samo od sebe :)
Google Skillshop - Ads Search
Google Analytics Academy - Analytics Basic
Facebook Blueprint - Creative Professional
Svi na web - Akademija digitalnog marketinga