Akademija magazin
Eno Galerija
2013.
Klijent želi pokrenuti novi, luksuzni magazin sa željom da popularizira vrhunsku gastronomiju, vinsku kulturu te opću kulturu osjetila. Magazin se sastoji od 4 glavne teme: hrana, vino, putovanja te zdravlje i ljepota. Ciljano tržište je B2B segment (restorani, barovi, hoteli, wellness centri, vinarije, OPG-ovi itd.) što se kasnije proširilo i na B2C (prodaja na kioscima Tiska).
Format magazina u prvoj godini je bio dosta nestandardan i tiskao se na luksuznom nepremaznom Munken papiru. 2013. godine Akademija je formatom i izgledom bila najluksuzniji magazin na tržištu, opsega 100 stranica i s nakladom od 10.000 primjeraka. Sam prijelom stranica nije pratio strogo zadane forme i predloške već je svakoj temi pristupano individualno.
Idejno rješenje logotipa i osnovnih grafičkih standarda. Projektiranje layouta, art direkcija, razrada tipografije, dizajn titlova, obrada i priprema svih fotografija, prijelom svih stranica, korekcije, izvedbeno rješenje i priprema za tisak.
Željko Žutelija - glavni urednik, Darko Duilo - prodaja i marketing, Rino Gropuzzo - urednik fotografije, brojni drugi vanjski suradnici (fotografi, autori, ilustratori).

















