CREATIVE STUDIO

Dani komunikacija '15

Klijent

HURA - Hrvatsko udruženje reklamnih agencija

Kategorija

Brendiranje

Godina

2015.

Zadatak

Tema festivala je bila spoj kreativnosti i analitike. Osmisliti vizualni identitet za festival Dani komunikacija. Odabrano rješenje treba adaptirati i prilagoditi na sve prateće ATL i BTL materijale.

Rješenje

U suradnji s Marom Pitarevićem koji mi je bio kreativni direktor osmislio sam ilustraciju koja prikazuje analitičku i kreativnu stranu procesa nastanka reklamne kampanje. Sama ilustracija je nastala jednog kišnog subotnjeg popodneva nakon što smo prošli kroz više varijanti mood boardova, skica i ideja. Odabrano rješenje je upečatljivo, jednostavno i prepoznatljivo te se lako može adaptirati na bilo koji format.

Moja uloga

Idejno i izvedbeno rješenje noseće ilustracije. Dizajn i adaptacija vizualnog identiteta na sve prateće ATL i BTL materijale.

Tim

Real Grupa: Maro Pitarević - kreativni direktor, Tino Pattiera - account direktor. Ovaj projekt je nastao kad sam bio zaposlen u Real Grupi.

Dani komunikacija '15, jumbo mockup, slika
Dani komunikacija '15, glavna ilustracija, slika
Dani komunikacija '15, oglas mockup, slika
Slike nisu pronađene.
Dani komunikacija '15, tshirt mockup, slika
Dani komunikacija '15, vrećica mockup, slika
Dani komunikacija '15, oglasi raznih formata, slika
Dani komunikacija '15, print oglas, slika
Slike nisu pronađene.
Dani komunikacija '15, city light mockup, slika
Dani komunikacija '15, brošura mockup, slika
No items found.