iService brendiranje
iService
Brendiranje
2018.
Klijentov brand awareness je skoro nepostojeći i neprepoznatljiv, a brand image je potpuno generički. Nedostaje mu karaktera i prepoznatljivosti kako bi se istakao na tržištu te distancirao od konkurencije i privukao nove korisnike. Potrebno je cijeli brend postaviti na zdrave noge, počevši od logotipa i osnovnih grafičkih standarda kako bi lakše kreirali novu intenet stranicu i ostale komunikacijske materijale. Finalni proizvod osjetno će poboljšati poziciju iServicea na tržištu te ga predstaviti kao kvalitetnog, brzog i pouzdanog partnera.
Morao sam krenuti od početka i postaviti cijeli brend na zdrave noge. Logotip i osnovni grafički standardi te brandbook olakšat će nam adaptaciju i implementaciju novog vizualnog identiteta na sve ostale komunikacijske kanale. Unificirani izgled i postavljeni standardi olakšat će izradu, ubrzati cijeli proces te smanjiti buduće troškove. Brendu donose prepoznatljivost i karakter te ga izdvajaju od konkurencije. Novi znak je jednostavna, stilizirana nepravilna linija koja predstavlja grešku, problem i neispravnost te nas asocira na osnovnu djelatnost firme - popravak/servis. Prilikom kreiranja znaka trudio sam se da izbjegnem već izlizane grafičke elemente (razbijeni ekrani, inicijali, razni alati i sl.). Kreiran je jednostavan i prepoznatljiv znak čistih linija i snažnog karaktera. Kombinacija znaka i tipofrafije daje jednostavan, prepoznatljiv i lako pamtljiv logotip koji nam je temelj vizualnog identiteta.
Idejno rješenje znaka i logotipa, izrada knjige grafičkih standarda, implementacija novog brend imidža na sve off-line i on-line komunikacijske materijale i kanale.









